hmmmm.... berakhir sudah cuti thaipusam. esok back to work! work?! again?! adoiii. esok ada signing ceremony lah pulak. Dgn kondisi badan yang tak berapa larat lg ni n batuk yg tak jemu2 bertandang, tak selesa betul aku nak menjalankan tugas yang dipertanggungjawapkan. tapi, walau apa pun, aku tetap perlu melunaskan amanah ni. PERLU! kalau bukan aku yg jadi tukanGambar nya, sapa lagi lah nak buat ek' nasib baik ceremony tu byk org sebelah sana yg uruskan. kami g tangkap gambo, memeriahkan majlis, buat apa yg patut n MAKAN FREE... nyeh nyeh nyeh.
Cuti 3 hari duk umah je. g jalan2 kat shopping mall je. tak sihat kan, nak g mana. Oh, aleng dah nikah. hehehhe dah jadi SUAMI org dah mamat tu. Alhamduillah. mg berbahagia. 1 week b4 dia nikah, mak dia meninggal. Hebatkan DUGAAN. sian dia. tp dia cool lah, redha kata nya. yelah, tak kan nak meratap plak kan. ada hikmah disebaliknya tu leng. aku tak g kenduri dia sbb JALAN JAM... tulah ko leng, sape suruh kawen 8.2.09. Thaipusam lah! batu caves tu dah lah sebelah umah aku je. nanti kenduri kat BILUT aku balik lah ek. Insyallah. pasni along plak kot mengikut jejak langkah aleng. amin. hehhehe
Cuti 3 hari duk umah je. g jalan2 kat shopping mall je. tak sihat kan, nak g mana. Oh, aleng dah nikah. hehehhe dah jadi SUAMI org dah mamat tu. Alhamduillah. mg berbahagia. 1 week b4 dia nikah, mak dia meninggal. Hebatkan DUGAAN. sian dia. tp dia cool lah, redha kata nya. yelah, tak kan nak meratap plak kan. ada hikmah disebaliknya tu leng. aku tak g kenduri dia sbb JALAN JAM... tulah ko leng, sape suruh kawen 8.2.09. Thaipusam lah! batu caves tu dah lah sebelah umah aku je. nanti kenduri kat BILUT aku balik lah ek. Insyallah. pasni along plak kot mengikut jejak langkah aleng. amin. hehhehe