Wednesday, February 4, 2009

ASTRO FEST 2009 = nice

Dengan tak semena-mena, aza telah mengSMS aku pada petang ari sabtu lalu (31.1.09). "beb, esok free". aku reply "free, nak tgk wayang ke? Jom. citer MAUT". rupe2nya, dia nak ajak aku g family day ASTRO. suke2kan. tp sbb dia ade tiket free 2 keping, n sebab ada meetUncleHussain n Bunk Face perform, so aku yang ala2 nak demam ni pun setuju lah nak ikut.

Kami yg LANGSUNG tak ada kene mengena ngan mana2 staff ASTRO ni pun dah plan baik nye. kalau org tanya kami adalah jawaban: "kami BAKAL staff ASTRO" or "kami bukan staff, tapi kami PELANGGAN ASTRO" hakahkahakkk. (nasib baik tak de sape tny)

Makan free beb, pehhh... ramai banget org n sgt banyak gerai n makanannya ok... tapi kene Q lah plak setgh2 gerai tu. Letih lah mak kan bab Q ni. Memang kayo lah ASTRO ni, family day dia mcm taman tema kota keriangan dah aku tengok. Game mcm2 ada..., tuk budak2 je dah separuh darinya. tak de makne nya nak buat game lari dlm guni ke, tiup gula2 dlm tepung ke, drawing ke, bola ping pong dlm sudu lah. tak de2! ni stok taman tema k. ada machine race motor(yang masuk duit tu), playground yang angin tu, ada puppet house, ade yg game ala2 funfair tu, ahhhh mcm2 ada lah. tuk org dewasa plak, ada massage refleksiologi, ada telek tapak tangan, telek nasib, crazy make-over, hmmm ape lagi za? hehee.. byk sgt. lupe sudah. tapi yang PENTING... kesemua diatas adalah atas biaya ASTRO yang kayo gaban tu! ko pegi duduk je. tapi kami tak sempat buat semua tu sbb lambat register n sebok tgk konset. hakahakhakahak.. padan muke!

ada lions dance-the best in the world kalau tak salah telinga aku dengar. tapi mmg best. terer sih. hebat lah dr yg biasa aku tgk kat umah2 cino atau opis2 cino.

antara yang perform ari tu ialah (yg kami tgk lahkan) Sharp Shooter,BunkFace,Kamikaze,and jumpePakcikHussain... meriah lah. hmmm kalau dah byknya budak indie yang perform, sendiri mau ingat lah. dah jadi mcm tgk gigs aku. (kami tak biasa, kami tgk gigs duduk~hny aku n aza je phm) hakhakahakkk. lagi2 time tgk MUH, aduhhh.. meriah gaban. hmmm BEST lah mereka ni. kami kat depan2 pentas ni. uhhh... nangis lah aza tgk LAN si pujaan hatinya. Siaplah dpt tangkap gambo lagi ngan beliau. (sori beb, gambo lu blurr. minah tu..). MUH mmg LAYAN lah... muahhhh.

ASTRO... lain kali buat lagi tau n jangan lupe ajak KAMI n MUH. nak jumpe Pakcik Hussain lagiiii...

TQ to aza n kawan aza :)

pastu, isnin aku deman panas, balik awal dr opis, g doc kene cucuk sbb panas bdn melampau n dpt MC 2 hari. carik penyakit kan. padan muke aku.

aza yang sakit gusiabg api... takotnyeee
uncle ni peminat tegar semua band yang buat show pd ari tersebot. dia stay kat sini n mcm tulah dia. gile lah. until b4 MUH perform, wife dia ajak balik tp wat bodoh je. anak dia plak dtg. n akhirnya aku tak sure sbb nampak MUH je... cayalah uncle. support our local band!
sharp shooter. saya suke yg rambut ala2 bob marly tu. somel...

BunkFace! memang BERTENAGA lah dia org ni. lagi2 si SAM. takut aku urut leher dia putus. dia ckp dia org dr Klang, pastu tny ada sapa2 dr Klang tak?! tanpa berfikir panjang aku telah mengangkat tangan dgn pantas nye sambil tak lupa buat muka cute. hehehehe. maka perasan lah dia akan aku. nyeh nyeh nyeh
aza yang tegar tuk beratur gak. dan akhirnya berbaloi lah gak usaha beliau. cayalah za... lama sih beliau beratur.sian.nasib ada abg encem kat dpn. tp dah ada anak... warrgggghhhhhh
lion tu gigit ekor lion lg 1 tu. kejikan. tp lawak yang ni cium mulut plak. tak paham aku
sham kamikaze. encem banget. dia perform 1 group lah. KAMIKAZE lah. tp aku asik amik gambo dia je... org keliling aku dh usha2 aku je. suke ati akulah kan! camera aku! sibok!
meetUncleHussain
aku hangin betul ngan org2 yg pegang belon2 tu. menyibok tul!
Lan yang best
kami
Lan pesan suruh jaga wallet masing2 time ni.
kegilaan dak aza. ketahuilah kau LAN
BUKTINYA! ewah2, ceria nya
~tangan kat bahu Lan BUKAN milik aza~
TAJA yang berbakat. teruskan berkarya ye
~muke yg pura2 terkejut, padahal tahu aku amik gambonye~
disebabkan semua org berebut nak tangkap gambo ngan MUH, so MICKEY ni telah terabai. jd aku yg malas nak rebut2 ni pun menghiburkan hati si MICKEY!!!
~somel diluar tp lebih somel didalam nya. hehhee sian dia panas~


TO
meetUncleHussain, IM UR MUSIC LOVER
support our local band
peace!

7 comments:

Zaida Z said...

Patut la demam!! Demam MUH! hehehe.. jeles nie.. Kan dah deman sampe 3 ari.. hebat banget penangan MUH. Bila Satang nak ada family day cam tuh aa?? NAN ADOOOO!!! Weiii.. get well soon! Jom g cuti.. tension la!! Arghh!! G Genting pun menarik nie..

dzi said...

adihhh... kak, i still x ok la. doc bg mc until friday. tp ingat nak dtg esok. tp tgk la cam ne. ni mmg betul2 demam MUH ni. tolonggg sy cr penawarnya. bwk sy jumpe MUH. heheee. adui.

ayin1911 said...

alaaaa siannnyer...
xpe nyah..
bile gumbire..gumbire sakan2!!
sakit pn knalah sakan2..
kna cucuk buntut ehh???hahahahahaha!!!

::: c i k j e n a h ::: said...

alahai demam betul ke nie?... nak kesian ke tak ek ?.. emm kesian skit la ... hehehe.. apsal golap gambar azza ngan lan tu ?...

aza azita amru said...

woohooo...gempaq!! masih lagi sakit jatuh cinta ni...hahahha...gilos!

gelap tu sebab, malam kan...tapi jwpan jujur, errr...org nya kah penyebab gelap...hahhahaha

nota kaki: gee, jaga diri baik2...

Zaida Z said...

Ayin... bukan kalau kena cucuk buntut pun kena sakan2 ke? hehehe..

dzi said...

woiiiii... tampo laju2 kang kalian2 ni.

aza: mcm biasa dgr je ayat tu?! nyeh nyeh nyeh