Wednesday, April 15, 2009

Bang Bil accident


pagi tadi aku dgr HOTfm. pastu FF bagi tau yg 'Bang Bil' xciden semalam. pastu si fafau n suraya call him. aku rase dia jatuh motor kot. dia lap baikkk punyee... "lap punye lap sekali besepahhh" kata bang bil. hehehee sian. semalam pinggang dia sakit giler lah, dia ingat pinggan dia dah patah dah. tapi hari ni dah ok. alhamduillah

pastu dia cakap cam ni "ni balasan lah ni, sebab saya peluk kan! org kata nape lah nabil peluk irma?! kan?! haa ni saya dah dapat dah balasanNya" huhuu. so pade mereka2 yg kat luar sana yg agak bengang ngan tindakan nabil memeluk irma kekasih hati beliau, dah lah tu marah nye. nabil dah banyak kali mintak sorry kan. people make mistakes kan. lagi2 bile emosi menguasai diri. cnth: marah, geram, sedih, teruja, gumbira dll. kan?! so, maafkan lah.

to bang bil: lain kali beragak lah yoo. pikir sobolom bertindak yoo, hehehhee. suruh omak ayah ekau bokam pinggang kau tu. takot plak ado darah boku kang. hehehee... saya suko nabilll selagi diyo tak buek hal...

4 comments:

::: c i k j e n a h ::: said...

aduhai ... eksiden sikit je kan ngah ... hahaha.. sayang sgt la nie... aku tanya kat member aku punyer bf (dia punye BOYFRIEND personal Assistant Nabil).. dia kata ek eleh ... tak mati lagi la... dengki la tu org mengambil berat .. hahahah... kan ?...

dzi said...

sebenarnye, point aku masukkan entry ni bukan sbb eksiden tu. POINT utama ialah, pasal org KECOH2 mamat tu polok2 awek dia. itu jer. aku nak kasi tau org2 yg KECOH tu berhenti mengKECOH lah. itu je.

*peringatan pada pengKECOH: sebelom KECOH pasal org KECOH kan diri sndr dulu.

ayin1911 said...

wehh ngahh...

sape kah gerangan si nabil nih?
pengganti si mawi ke??

dzi said...

ayin telah kembali...

wei, nabil ni juara raja lawak kat astro lah wei. reality tv show. adehhh ko ni. dia pun gegarrrr mcm mawi gak lah. rezki murah. ko 'youtube' lah kalau nak tgk dia nye lawak. sgt BEST ok lawak dia. muahamuahhhuahhhh.

p/s: pd yg lain jgn sesekali termencarot kat bdk ayin ni, sbb dia mmg tak knl nabil. dia duk DOHA. maafkan dia.