Tuesday, May 5, 2009

kosong... 00000

Ke mana pun tubuhku pergi
Kau terus membayangi aku
Aku tak bisa memusnahkan
Kau dari pikiranku ini
Di dalam keramaian aku masih merasa sepi
Sendiri memikirkan kamu
Kau genggam hatiku
Dan kau tuliskan namamu
Kau tulis namamu
Tubuhku ada di sini
Tetapi tidak jiwaku
Kosong yang hanya kurasakan
Kau telah tinggal di hatiku

entry kali ni for 2 of my frens (she n he). they lost their 'hero'

korang... aku tahu korang KUAT! redha dgn ketentuanNYA. yang tersurat dan tersirat telah ditetapkan. hanya doa penyambung silaturahim.

to 'her'
aku boleh pinjamkan bahu aku tuk ko nangis n telingaku tuk ko luahkan rase. i b there by ur side ok. insyallah...

6 comments:

dzi said...

last nite wend to see her. when she start talking about him, i cant look direct to her eye. bcoz i can see the sadness in it. so sorry dear, i cant stop my tears dropping if i look at ur eye.u know me, 'hati kuntum' :)

LieNa said...

Walaupun aku xtau sapakah yg dimaksudkan...akan tetapi aku dpt merasakan kesedihan itu

herman said...

nak tumpang bahu gak boleh tak angah?? hehe..

Al-Fatihah untuk arwah...

dzi said...

sebok je man... tak bolehh! kang kene gigit ngan ayin plak. huhuhuu

dzi said...

LIENA: mmm mmg sedih lah kalau melibatkan kehilangan bapak sendiri kan.

ayin1911 said...

Ngah,

Thanx dear..
Mannnn...kesiniiiii!!warghh3x..