Friday, August 21, 2009

RAMADHAN bulan MULIA

Salam,

Selamat Menyambut Ramadhan pada semua umat Islam. Moga segala ibadah kita di terima Allah. dan moga Ramadhan kali ini kita lebih menggunakan peluang yang diLIMPAHkan pada kita. Alhamduillah sbb masih diberi kesempatan untuk menempuh Ramadhan tahun ini. Alhamduillah.

Pada kengkawan dan semua umat manusia, saya mohon ampun dan maaf sekiranya ade salah dan silap yang telah saya lakukan dengan sengaja atau tidak, yang saya ketahui dan tidak. AMPUN, SORRY, MAAF.

Sabar dan tabah dalam mencari keredhaanNYA. tenang ok...

*pose jgn tak pose*

3 comments:

herman said...

selamat berpuasa jugak utk angah...
semoga puasa tahun genap 30hari utk angah...:)

dzi said...

30 hari tuk org laki jer... kalau tak hukum sebat 28 kali. hakahkkk...

TQ Man. maaf kalau ade salah silap ek. terkutuk ker (hmmm rase mcm ade jer)

Sue said...

angah.. kat ne nk tgk pic apak ngan along kawen nehh? ko tak upload kat memana ke??

weii.. akbor bekenan ngan kamera ko. sibukkkkla nk beli camera mahal cam ko ni ha..

aku pun suke. tapi biar dia beli dulu. kang aku beli asik dia je pakai. hahahahhaha.. keji gak aku jadik bini ekk?