Wednesday, October 7, 2009

kerja


adoii, after a very LONG holiday, now kene pk about kerja plak. huk huk huk... ni aku baru je balik from Kuantan. g tangkap gambar kat workshop sana. penat! tp enjoy lah :) so, now, after dh balik ni, a lotsssss of design work waiting... this is all 4 LIMA '09. calendar lagi. nasib baek ari tu kad raya boleh guna design2 lama yg tak digunakan. heheee. slamat otak aku.

but now ni, otak aku bakal bergegar semula. kene pk design tuk few things. adoiii. byk gak ni. now ni dah lah aku tinggal 'sebatang kara' jer as designer. semua benda nak kene 'sentuhan' aku. tak campur ngan kejap2 org workshop mintak tangkap gambar brg2 lagi. design tuk ID Card office dah siap. tinggal 2-3 org je nak kene betul kan. ade plak gambar yg aku dah terhilangkan. hehheee. terdelete kot ;p

ape2 jer lah kan, KERJA TETAP KERJA! have 2 do it! alhamduillah aku still ade KERJA n dapat gaji. boleh bagi en arie makan. kalau tak, nangis lahh aku...

pada kengkawan, KERJA KUAT! KUAT KERJA!

;p smile

No comments: