Thursday, December 31, 2009

good bye 2.0.0.9 welcome 2.0.1.0

gud bye 2009... harap apa2 pun yg telah terjadi sepanjang 2009 akan menjadi pembakar semangat dan pengajaran yang paling bermakne untk aku. byk yg aku dh lalui n pelajari sepanjang thn 2009. byk juga peristiwa2 bersejarah yg tercatat sepanjang 2009. mcm my sister wedding. ini semua tuk memenuhi coretan sejarah kehidupan. aku gembira n aku sedih untuk perkara2 itu. azam?! hmmm ade jugak lah azam aku thn 2009 yg terlaksana n terkandas. hahakahakkk. normal lah kottt...

2010? hmmmm masih jauh kan. keadaan masih tak pasti. apa yg pasti, aku, kamu, dia, mereka mesti mengharapkan yg terbaekkkkk for 2010. moga2 byk holiday 4 me. hehehheheee. n i really hope that 2010 akan menjadi yang baik, bagus, gud, ceria, DIRAHMATI, DILINDUNGI, DISAYANGI (*wink*)... amin. Tuhan, makbulkan lah doa kami hendaknya...

ok, off to Pekan, Pahang 2 nite. yahooooo :D

2 comments:

ayin1911 said...

aminnnnn...
besar bold holiday tuh!!*wink*

Zaida Z said...

AMINNNNNNNNNNNNNNNNN... moga2 disayangi n HOLIDAY tuh makbul cecepat!!! heheheh..
YIN: early may sounds ok tak?? heheh.. angah kita paksa ok kan.. heheh