Tuesday, February 16, 2010

D.E.M.A.M.

salam,

hukhukhukk, last week dh demam panas. g klinik n OK. cuti panjang g taman negara. SYOKkkkk. tp, masa cuti2 tu DEMAM balik. hukhukkk. demam panas n ade sesak2 nafas lagi. sejarah tercipta tak semena-mena. aku telah pergi ke Hospital Jerantut untuk mendapatkan rawatan. hakahkkk tak penah nak tepikir pun. klinik sume tutup sbb public holiday kan, n kat Jerantut tiada clinik 24 hours :( so, sape2 yg sakit terus lah ke hospital yer. semalam balik dr Jerantut petang nye g clinik lg. mak ayah aku suruh gak, nak check darah. tp sbb lab tutup kene g hari ini. tp pagi aku g clinik n lap tetap TUTUP! hadoiii... so akhir nye esok lah aku kene g balik. demam aku ni kejap panasss giler, kejap ok balik. hopefully tak de pape lah esok. nebes... jgn denggi dah lh. x mau duk spital...

ni pun tak larat sgt rase nye... nak tido tak leh, tp ngantuk. tak selesa lahhhh.

# sorry en bos, esok I kene MC. demi kesihatan masa depan.


2 comments:

ayin1911 said...

Get well soon Ngah!!
risau plak aku dgr..
make sure pg klinik esok..
klo lab die xbukak..ko pg je klinik haiwan punye lab..ngeee..

*mase demam xleh marah2..hahaha...

dzi said...

tak aku tak marah yinnnnn.... :) tgk aku senyum je tu.... :) cume nk ckp sikit jer, 'ayin monyet!'

*tq beb