Thursday, October 7, 2010

MAGIKA best sangatttt




salam, geng... mari ramai2 tonton MAGIKA. semalam aku n kak zai telah menontot nya dan sangat2 berpuas hati. jalan cerita yang agak menarik, lagu2 yg aku suke sangat mendgrnya, ade pendidikan moral didlm nya, dan yang paling best cerita ni LAWAKKKK sgt. gelak je. hakhakahakahakkkk :D


jadi pada sesiape yg belum tengok, silalah TONTON dan selamat berhibur.

(nasib kami mmg baek semlm, tiket harga RM5 sahaja. MBO port klang the BEST!!!)

nota kaki: ohhh saya jatuh chenta tuk kali ke-2 dgn MAWI. auwww Bad@Badang ku :)

2 comments:

Farah Adlina Naini said...

Best ke Ngah? Aku baru je tanya member mlm tadi dia kata tak best sangat. Dlm fb aku pun ramai yang kata x best sangat. Diorang bg 2 @ 3 star je. Tapi gambar mmg cantik la diorang kata.

Aku mmg rasa nak tgk.. kena pujuk Ijul ni ajak tengok. hehe

dzi said...

dia musikal fara, so dialog dia kanak2 sikit lah. mcm alam fantasi gitu. tapi LAWAK. aku suke lah. nyanyi2... tuk relax2 mida yg serabut ok lah... lagi pun, bile kite tgk wayang ni, kite kene set tuk setiap movie, ape yg kite harap kan. lawak ke, seram ke, ngeri ke, happy ke, relax ke... kan?! so, set u mind b4 u go :)

anak ko msti suke. Ijul... hmmmm tak sure :p

-peace-