Wednesday, June 15, 2011

30

alhamduillah....

30 tahun 1 hari aku dh hidup atas bumi Allah ni. syukur dipanjangkan usia dan aku ada apa yg aku ada skarang :) Thank you Allah...

Semalam my birthday yg ke 30 tahun. hmmmmm yer 30 tahun. satu usia yg patut nye MATANG. patut nya... hakhakahakkkk adekah aku? hehheee knowing that 'little gurl' still trap in side me, i dunt think so dear.... tapi tak pe, what ever it is, aku ada apa yg aku ade kan...

aku ada Allah, agama Islam, mak, ayah, abg, adik2, anak buah, friendssssssssss, sedara, en Arie :) , kerja, gaji, baju, MAKANAN, rumah, dan yg penting aku masih ade peluang untuk bernafas. ada nyawa tuk aku beribadah kehadrat Illahi... Allah Maha Besar, Segala Puji Hanya utk Nya... Syukur aku dgn nikmat kurnia Nya.

Sempena my BD semalam, on my FB wall, msg HP, email, ucapan, sgt2 byk doa yg terindah & terbaik untuk aku dr setiap kenalan ku. Ya Allah... terharu sgt :') moga doa2 kalian dimakbulkan Allah andai itu yg terbaek tuk aku. terima kasih berjuta lemon tuk kalian atas doa2 itu. Aku juga mendoakan kalian sentiasa d dlm RAHMAT ALLAH sentiasa. amin

Doa tuk my self, semoga aku akan jadi muslimah yang diredhai Tuhan penciptaku. Aku jadi manusia yg tahu ape itu erti bersyukur. manusia yang celik iman nya. aminnnnnnnn

dunia tuk akhiratkan, jadi berusaha lebih utk akhirat yg kekal selamanya...

1 comment:

ayin1911 said...

Happy Birthday my friend!!
love ya!!