Wednesday, September 24, 2008

kepulangan yang di nanti

gitu tajuk nye... hehehehee.

esok insyallah AYIN balik from DOHA. balik cuti raye minah tu. hmmmm tak sabau2 to c her. rindu banget ni. ari tu dia balik tak sempat jumpe, dia bz banget! n mama papa dia pun tak sihat. so aku paham. SAYA FAHAM AYIN. but this time if we still tak meet up, SAYA TAK FAHAM AYIN! tampa kang.

yg paling2 dinanti, bukan kepulangan dia, tapi kacang2, buah zaitun, kismis yg akan pulang bersama ayin. hehehehe. jahat2 kan aku. tak lah. lindu to her lah... esok dia balik, lusa habislah makanan kat bazzar ramadhan bangsa tu dia beli! sian lah org kat bangsar tu. sebab dia dah ckp dia nak makan semua yg ade kat bazzar. TUK ORG BANGSAR, LUSA LU ORG MASAK SNDR EK' hhehehe.

1 comment:

ayin1911 said...

waaaaaa!!!!

aku dh smpai doha balik dah!!!
mencii!menci!!menci!!(tiru kauuU!!!)