Friday, November 21, 2008

moving.... what?! again??? tutt... tutt.. betul lah!

i like to moving moving... we like to, moving! (madagaska) TAK DE MAKNENYE! tukar, i DON'T like to moving moving, we DON'T like to movingggg!!!

adehhh... apelah nak jadi ngan aku ni, aku keje sini dalam 5 tahun. dalam 5 tahun ni ntah brp kali tah aku pindah. yang aku ingat, aku asik pindah jerrr... PINDAH! PINDAH! PINDAH! dr tempat skarang naik balik tmp lama. dr tempat lama pegi balik tmp dulu. dr tmp dulu pegi tmp baru. dr tmp baru pegi balik tmp asal! arrrrgggghhhhhh.... boleh jadi gile! asik moving jerrr. LETIH TAU TAK?! huhh.. (sape terase sndr mau ingat!) bak kata akhiil hay, anak cina makan pengat, sendiri mau ingat! tapi ape kan daya, kami hanyalah rakyat jelata. akur pada arahan. pekerja cemerlangkan... hehehe. hmmm k lah, pinggang pun dah nak patah, (dah lah 1st day tutt...) so nak balik lah... luruskan pinggang... hmmm.

No comments: