Thursday, July 23, 2009

:'|


"Bertemu dan berpisah adat manusia biasa... hilang dimata tapi dihati jangan lupa...."

hari ini dalam sejarah. baru tadi balik dari 'Majlis Suai Kenal & Perpisahan' company aku. bersara nye Pengerusi Lama dan bergantinya Pengerusi Baru. Tiada lagi DJ di Satang. hmmm sedih gak, tapi ape kan daya, Ketentuan Tuhan. Diharap yang baru akan menerangi semula.

15.7.2009 ialah tarikh beliau melepaskan segala pahit jerih, berkat usaha, susah payah selama lbh kurang 18 tahun pada 'tangan baru'. Bukan sesuatu yang mudah, tapi ia nya PERLU dilaksanakan demi SATANG!
Yang berlalu biarlah berlalu, yang di depan perlu lebih perhatian dan hati-hati melangkah hendaknya.

# dlm 18thn tu, aku sebahagian dr nya. 6 thn aku mencari rezki di sini :)

3 comments:

ayin1911 said...

Ngah,

pe citer??
(tetibe sibuk gak nk tau..hihi)

dzi said...

en jamal dh jual share dia kat org lain... Satang dh tukar owner yin. caye tak?! jeng jeng jenggg

::: c i k j e n a h ::: said...

ko dah 6 tahun dah ... aku 7 tahun di debella .. tapi management bengong .. aku blah !!!.. rezqi ku di travel agnecy pula .. jom jalan-jalan... hehehe