Friday, October 24, 2008

selsema * ; *

selsema... selsema dan aku mmg tak dapat dipisahkan... hehehe. dr aku sekolah sampe skarang. it still wit me. mengekori aku mcm org kuning digi. aduhhh... leceh lah. dr semlm aku menanggung sakit hidung, kepala, n tekak. tp nasib baik, this time mata tak gatal. kalau tidak, mau terkeluar mata aku aku tonyoh. huhu. tp tak pe, aku ade ramai kawan sengangkatan ngan aku pasal masalah selsema ni. kat opis jer, aku, syaz, mmg slalu kene selsema. kalau bab mata gatal gosok sampai nak terjojol plak, aku, syaz + liz. hehehe. geng tu :D kalau cousin aku, si nomel ngan unah. mmg basah lah sape duduk depan kite org kalau masa dah time tu! hakahakahkk. pakai payung lah jwp nye.

tp tak pelah, Allah sayang kat kami, tu yang bagi ujian tu. kalau tak lupe plak pada YANG MAHA KUASA tu. aku dah cube mcm2 benda, mmg ade kurang lah, tp sebab TAK PANTANG! which is; salah sendiri... so... "lu pk lah sndiri!" bak kata ahmad nabil. huhuhuu... degil kan. k lah, nanti citer lain. nak balik lah. buhsan. da-da(pengaruh citer indon>> INTAN)

2 comments:

ayin1911 said...

siannyer ko..aku nyer resdung dulu aku g ampang puteri..ok gaklah.. doctor aminuddin xsilap aku..die mmg pakar sinus..nanti die scan idung ko!!smada kna operate or mkn ubat!!tp serious case mcm ko..buang jelah idung tuhh!!ngeee...

Mr. Mrs Zaidi Diaries said...

ish..ish.. ko rerupe nye ada resdung ek ngah? patutlah selesema ko tak pernah sihat.. hehehe.. tapi nasihat aku.. jangan usik2 mata ko kalo ianya gatal nanti mata ko lari lagi setting nye ... oii sedap gak nama DZI.. wooohooo nanti letak nama anak camtuhlah dapp.. aaaa DZI