Friday, December 26, 2008

OK n x OK...

hmmm... lama tak jenguk blog aku ni. bukan bz, tp tak de masa... itu hari baru baik dr bengkak telinga kanan.salah masuk ubat.apelagi kalau bukan kerana cik selsema lah. sape lagi nye angkara. pas dah nak hampir OK, tetiba mak plak x OK. check in spital. 2 'hotel' mak check in. spital slayang n PUSRAWI. sian mak... dekat 5 hari gak baru dia check out! hehehee... 2nd day mak kat PUSRAWI, aku plak demam panas. mana tak nye, aircond kat spital tu KETERLALUAN sejuk nye! GILERrrrrr SEJUK! tak tipu punye, kulit muka aku siap tekupas mcm g berjemur kalau g camping tu. dahSHIT kan. ehhh silap, dahsyat! silap. itu baru 1 hari 1 malam aku teman mak. nasib baik 2nd day tukar shif. FARAH plak jaga.. ehhehe. demam aku kebah the next day nye. alhamduillah. OK dah.

tapi tulah, TUHAN sayang kat aku. after two days mcm tulah, mak check out dr spital, aku diserang sakit perut, muntah n CB yang MELAMPAU... makan je muntah. tak makan pun muntah. perut kosong pun nak CB gak. aduhhh... kronik2. dah lah tgh 'P' ditambah perisa sang senggugut plak, YA ALLAH.. dugaan MU. aku siap mengesyaki diri aku diserang appendix. sebab symptoms tu ade. sakit bawah perut belah kanan, muntah, CB n nangis. argghhh... nak kene belah ke? TIDAKKKkkk... tapi alhamduillah... bile aku buat lawatan rasmi kat doctor yang kebetulan sama plak nama ngan nama aku, beliau mengesahkan aku hanya lah mengalami period pain yang melampau! n aku diberi mc tuk ari tu. hehehehhee.... suke dlm duke ni. n next day nye still tak OK, aku pun mc lagi! nasib baik bos aku OK. memahami. dah lah dept aku kosong. sorang cuti, sorang mc. tinggal BOS je sorang diri. sian. Sorry BOS... emergency maa. tak dirancang.

so, what ever it is... hari ni, 26.12.08 insyallah, aku mak ayah farah akan berangkat menunaikan holiday kami.... (cehhh, ingat nak menunaikan umrah ker?) tapi tunggu siang dulu lah. kami nak g PD... yahoo. holiday. dekat @ jauh tak kesah! yang penting holiday... walaupun perut aku still tak stabil, tp buat kering jer. PD wait 4 me...

hakahakahkkk... bai. nite. muahhh

2 comments:

ayin1911 said...

Ngah,

Hopefully mak ko dh ok?
sakit pe ngah??
siannye ko..all in one tuh..
xpe..penghapus dosa ngahh..

Have fun in PD!!
jgn CB dlm laut tau!!!
NO..NO..NO!!!!

dzi said...

CB dalam laut pun org tak tau... hakahkakakk. Thanx beb