Wednesday, December 31, 2008

last day 2008

salam... esok dah masuk 2009. hari ni last day for 2008. Ya Allah... cepatnye masa berlalukan. tahun 2008, mcm2 benda jadi. ada yang best n ade yang tak best. tapi so far, 2008 ok. byk gak benda yang baik2, yang best jadi dalam idup aku. bertambah ilmunya, kawannya, imannya, n kenanganya. lipatan sejarah kehidupan pun bertambah tebalnya...

yang pahit akan manis akhirnya n yang manis tak akan sedap tanpa pahitnya. so, mcm tulah jugak sejarah idup aku. hehheee... what ever it is, aku bersyukur dan redha dengan KETENTUAN ALLAH YANG MAHA BERKUASA LAGI MAHA PENYAYANG. moga aku akan menjadi hambaNYA yang menurut segala perintah dan suruhanNYA pada masa akan datang. amin...

2009, aku harap ia penuh dengan kasih-sayang, keberkatan, keinsafan dan kegemilangan... amin.

~salam maal hijrah~ berhijrahlah kita ke arah kecemerlangan dunia dan akhirat


2 comments:

ayin1911 said...

aminnnnnnn!!!!!!!
semoga 2009 memberi seribu satu makna & kerberkatan...

dzi said...

aminnn... n tq. nyeh nyeh nyeh